اِمانش، گربه ی راه راه پوش

در گریز از باقی شبکه های اجتماعی در حال پناه به این شبکه ی نسبتا اجتماعی
اِمانش، گربه ی راه راه پوش

دانشجوی پزشکی فعلی
مهاجر آینده
پژوهشگر در تلاش
به دنبال ساختن یوتوپیا و دیدن دنیا و لمس کردن لحظه لحظه زندگی به آن زیبایی که باید باشد...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اِمانش، گربه ی راه راه پوش

در گریز از باقی شبکه های اجتماعی در حال پناه به این شبکه ی نسبتا اجتماعی





اینترن خوب/اینترن بد

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۷ ب.ظ

توی اینترنی خیلی دارم خودم رو کنترل میکنم که خوبی ها رو ببینم، استفاده بکنم، جز نزنم برای تعطیلی بیشتر و سایتای آف تر. برخلاف خیلییییا که وقتی میبینن اینجوری سعی میکنن کشیکای سنگین تر بندازن بهت و خودشونو آف کنن که برن آپولو هوا کنن!!

ولی خب باید اینجوری بمونم. باید دنیا رو از دریچه ی خوبی ای که انتظار دارم ببینم. تا حالاش که این ۶ ماهش بد نگذشته، بقیه شم خوب بگذره که نشیم از اونایی که انقددد غر زدن از اینترنی که ازش بیخودی یه دیو ساختن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۰

نظرات  (۱)

چرا دیگه پست نمی‌ذاری؟ :)

پاسخ:
درگیر کار و مشغله بودم، فکر نمیکردم کسی اینجا رو بخونه. مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی